Východ slunce

Rozhodla jsem se, udělat jednu z nejúžasnějších věcí v životě.. :) a, navrtala jsem do toho mojí nejmilovanější kamarádku která do toho šla se mnou a, jsem za to ráda :) Rozhodli jsme se že, půjdeme na východ slunce které mělo vyjít 4:58 v sobotu ale, my už jsme se v pátek sebrali asi tak ve 22:30 a šli se procházet po Praze. Procházeli jsme se celou noc po Praze z Holešovich,naLletnou z, Letné až do Střešovic :D a na východ slunce jsme chtěli jít na Divokou Šarku ale, zjistili jsme že, nejsme tak odvážné jak jsme si, sami mysleli i když tam byli lampy tak, jsme byli dost poděláné strachy :D a nakonec jsme se na to vykašlali a, posledních par hodin se, vydali na Letnou zpátky a procházeli to tam a hledali to pravý místo a asi v posledních pár minutach do východu slunce jsme běžěli Lletnou z kopečka na Dlouhou Třídu na most. Ale, bylo to nejkrásnější místo co jsme mohli najít. :) a celý ten večer a to ráno stálo za to.! :) Byl to nejkrásnější moment v, životě. Byla jsem potom opravdu tak šťastná a i když jsme nespali celou noc tak to prostě stálo za to.. :) a celou Sobotu kdy jsme též nespali jsme zakončili úžasným koncertem Kapely Perute v Radotíně a, nakonec největší třešničkou byla procházka na Výstaviště a to, už jsme byli natolik unavený že, už jsme se, smáli snad každé blbosti :D Ale byli jsme neskutečně šťastný a krásně utahaný. Já pak přijela domu lehla jsem a, tak krásně se mi spalo vstávala jsem ve 13:00 a, můžu vám říct že, jsem se vyspala a je mi tak skvěle nikdy jsem nebyla šťastnější jako posledních pár dnu teďka. :)

A ještě bych vás chtěla přivítat v novém měsici Červen.! Já ho zahájila krásným východem slunce a není nad to se sebrat a jít vážně to stojí za, to je to neskutečný zážitek.. :)


Před východem slunce
A tady je východ slunce (fotku jsem si jen trošku upravila)
A to, nejlepší nakonec a nejkrásnější je to mít vedle sebe kamarádku která je pro vás vším, se kterou se podporujete úplně ve všem a, kterou by jste nevyměnili za nic v životě šla do toho se mnou a myslím si že, jsem to nemohla prožít s někým jiním než s ní ❤

A jako nazávěr vám děkuji za krásných 200 návštěv jsem ráda že, vás blog baví že, chodíte a že, vás baví číst moje články je to fakt obrovská radost. :) dostala jsem i milou zprávu na instagram od kamarádky že mám psát dál že jí to baví a to mě tak potěšilo ty jo :) děkuji moc Aloha.. ❤

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!