Děkuji tam nahoru!!

 Nedávno jsem tu psala článek že, jsem už připravená přijmout lásku. a naučit se někoho milovat a být někým milována. A nevím nějak to asi zafungovalo, přišel mi do cesty někdo kdo mi konečně rozumí, někdo kdo je stejný blázínek jako já. Jsem s ním sama sebou a vím že, si před ním nemusím na nic hrát, a nejsem zakřiknutá, a fakt si vedle něho mohu dovolit cokoliv aniž, bych se bála cokoliv udělat. Je to jak přítel tak i parťák na cestování což jsem hledala, no a ono je to prostě tady. Děkuji tam nahoru že, seslal tak skvělého přítele a zároveň i parťáka do života, slibuji že teď už nic nepodělám a nechám se vést sama sebou a nebudu na nic spěchat opravdu slibuji! 😊 vyslechl jsi mě a já si toho cením a budu si ho o to vážít ještě víc. Je to opravdu někdo mě přijmul takovou jaká jsem a, někdo kdo mě fakt dokáže rozesmát a já se vedle něho citím šťastná 

 

 

Stačí prostě jenom věřit a ono to přijde samo. a i to čekání se vyplatilo 

 

 Thanks Gif On Tumblr Cute Thank You GIF - LowGif

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!