My favorite workout videos

 To že cvičím, už víte a tak jsem se rozhodla vám tu nasdílet a dát vám, tak inspiraci na to co cvičím a podle koho a trošku víc se vám tu o tom rozepíšu zda, mi to něco dává a zda je to účinný. Mám pár slečen podle kterých cvičím a nemůžu si to vynachválit, Jako samozřejmě cvičím i podle sebe.. ale myslím si že by vám tohle mohlo pomoct proti kteří třeba začínají s cvičením a neví co a jak.  



První podle koho jsem jako první začínala byla Péťa Elblová (Jmenujisepeta) Úžasná holčina pro takové to začínající cvičení a proti kteří ze cvičením začínají a chtějí něco co je jednoduší a kde se naučí ty nejzákladnější cviky. Dám vám sem od ní pár mých top videí. Btw: teď u ní na youtube najdete i cvičební videa pro těhulky. Opravdu doporučuji. Já podle Péťi cvičím už dlouho a jako fakt úžasný. 






Jako mezi druhou skvělou slečnu se skvělými cvičební videi je Madfit je to tedy Cizinka ale, též úžasný cviky začala jsem s ní cvičit teď nedávno a musím říct že, mě to neskutečně baví má ty videa procítění a hrozně emočně napjatí uplně vás nakopne už jenom to že, vidíte to že dává najevo že ona sama v tom videu už třeba ona sama nemůže a to prostě, pak dodává tu  odvahu  a třeba kolikrát jedu 2 videa za sebou, protože ona vás dokáže natolik rozproudit že máte chuť jéct dál. A až s ní mám pocit že se mi postava mění a vidím nějaký pokroky videa od ní mě oprabdu baví a mám je ráda a jsem ráda že, jsem si k ní našla cestu a má tam i pro milovníky tanečku taneční videa..:) zase vám sem dám pár mích oblíbených videí.















No a jako třetí a zároveň poslední  moje oblíbená a úžasná slečna je Growingannanas je z Německa a tohle už je tak trošku pro víc pokročilejší má už cvičební videa o trošku těžší ale, zase o dost účinnější  s touhle slečnou cvičím hodně po práci když chci pak všechno vypotit a jak se říká takzvaně se vybít s tí práce. Pokročilejší cvičební videa ale zase něco jiného zábavnějšího a opravdu si máknete díky ní jsem se naučila techniku růžných cviku a Mám tak větší sílu a jistotu u některých cviku a vím že se u jejich videi opravdu zapotím takže tohle jako pro pokročilejší a odvážnější lidičky doporučuju nemůžu si jí vynachválit. Přidám zase pár mích oblíbených videi. 











Tyhle 3 slečny opravdu doporučuji pokud si chceš máknout a naučit se jak správně cvičit a hlavně vidět výsledky Tak se mrkněte a já předávám motivaci ke cvičeni. :) 











Komentáře

  1. Slecnu Madfit, taky sleduju a mam rada jej danceworkouty, clovek sa dobre vyblbne a neco spali... 😉 💪

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano a jsem ráda že, jí též sleduješ jo tanečky má skvělý ty si dávám když se mi nechce úplně tak cvičit a taky na zlepšení nálady ☺

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!