Stačilo si to pořádně srovnat v hlavě.? aby to fungovalo ? Jsem teď šťastnější

 Je to vážně všechno v hlavě a v tom, jak si to v ní srovnáme? dlouho jsem hledala odpověď na některé otázky, a proč je to teď lepší než předtím, proč se mi daří až teď a všechno to sedí až teď tohle byli moje otázky v hlavě. A až včera mi došlo, proč to tak je blikla mi ta myšlenka a hele stačilo si to jenom srovnat v hlavě a nehnat se tak za vším po hlavě a nechat to plynout nehroutit se z každé podělané věci. Srovnala jsem si to v hlavě a jsem teď šťastnější a zřejmě přišlo to správné načasovaní a mě se teď víc daří. Za tuhle myšlenku a odpověď na mou otázku v mé hlavě proč to tak je děkuji Veru Duži za to, že mi vyjasnila, co v tom momentálně hraje roli.


Začala jsem víc zajímat o svoje tělo o svojí  duši a zaměřovat se sama na sebe hledat tu svojí radost a oklopovat se lidmi, se kterými je mi dobře v jejich společnosti, kteří mě nějak motivují a podporuji a i to hraje podle mě velkou roli mít kolem sebe lidi, kteří jsou vám oporou a dokážou vás oklopovat láskou. A moje tělo a moje mysl se evidentně dost mění, a sice mě trošku rozhazuje a já nejsem zvyklá na nějaký velký změny hlavě ve spánku je mi pak zle a jsem pak psychicky rozhozená, ale mě tělo to chce zřejmě jinak. A já  se začínám budit čím dál tím víc brzo a musím si zvykat na to, že moje mysl chce fungovat dřív a já se tak pak postupně musím zapamatovávat  s toho, že jsem vzhůru brzo a že moje tělo chce prostě fungovat já to, ale neumím nejsem na to zvyklá krucinál, vždycky jsem vyspávala do 10 či 12 a teď.? bum bác o víkendu jsem byla vzhůru už třeba v 6 ráno a to jsem byla sice mimo, ale vlastně jsem pak měla skvělý den ráno fitko a pak nákupy a bylo mi fajn.. Takže jako ono to má něco do sebe to ranní vstávání, ale prosím postupně jinak s toho budu vážně rozhozená. Má mysl se mění a já postupně s ní evidentně a nejspíš si mám zvyknout na to, že teď už se vyspávat nebude a budu se budit dřív tak jo pojďme to zkusit.  

Moje změny a moje srovnané myšlenky v hlavě: 
  • Vstávám dřív 
  • Neřeším už tak tolik, kolik vážím a nehroutím se z každého kila navíc
  • Dělám to, co mě baví cvičení procházky 
  • Mám kolem sebe přátele, co mě podporuji a je mi dobře v jejich společnosti
  • Umím být víc sama sebou a být sama se sebou zabavit se přes den sama
  • Nevadí mi trávit čas sama
  • Možná se buduje i ta láska 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!