Co dělám když mám volno

Jelikož skoro veškerý svůj čas trávím v práci tak toho času moc nemám ale když ho mám tak většinou jsem šťastná protože můžu spát a válet se jen tak v posteli, a pak všechno akorát promarním :D ale když mám volbí dny tak jsem buď na koncertě a nebo jsem s přáteli a nebo se jdu sama jen tak projít což miluji ze všeho nejvíc sebrat se jít se projít do přírody a na chvilku si aspoň od toho všeho odychnout to je to nejkrásnější co může být.. akorát tohle počasí tohle počasí už je na nic.. a nedá se už moc někam jít a tak je nejlepší si zalést do postele udělat si čaj a koukat na filmy či serialy..taky to tak máte.? že prostě radši proležíte celý den.. Já myslím že takový odpočinek nic nedělaní si zaslouží každý..:) Takže moje volno teď bude spíš o tom že se budu asi jen válet a nic nedělat.. a hlavně se ted chci zaměřit na to cvíčení když jsem to tak zanedbala, a navíc v tomhle počasí můžu cvičit doma což je úplně krásný a pro mě fakt ideální. Pojdmě si to teda schrnout co dělám o svém volnu. Buď se válím a nechávám si chvilku sama pro sebe a nebo jsem venku s přáteli a jsme společně na koncertě a nebo cvičím.. Je to dost nudné že.? Ano je uznavám ale když mě vlastně nic jiného nenaplňuje tak jako odpočinek a hudba jsem ta co se ráda směje a dělá kraviny..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!