Co mě v životě dělá Štastnou

Zdravím vás pojďme se poohlédnout za tím co mě v životě dělá šťastnou je toho docela dost takže se hezky usaďte a pustíme se do toho… První věc co mě naplňuje je moje práce, někomu se to muže zdát divné že zrovna práce může dělat lidi šťastnými ale když člověk dělá to co ho baví tak proč ne, A jak už jste se mohli dočíst v prvním článku tak mě to baví, být pečovatelkou není zas tak snadné jak si každý myslí je to dost náročné povolaní je to hodně psychické ale i fyzické stránce je tam i hodně empatických stránek umět se vcítit do těch lidí, naslouchat jim a porozumět jim a to si myslím že umí málo kdo a já jelikož jsem už od malička vyrůstala ve velké rodině tak mám sklony k hlídaní a pomáhaní druhým a tak jsem se rozhodla že chci pomáhat lidem kteří to potřebují takže mě moje práce dělá šťastnou není nad to když vidíte ten úsměv toho seniora co vám poděkuje za každou vaší ochotnou práci kterou pro něj uděláte ať už je to cokoliv.. a mě tohle tak naplňuje a dodává mi to ten pocit štěstí. Druhá věc, co mě dělá šťastnou je hudba nedokážu si představit, že bych jí neposlouchala ať už v uších anebo na notebooku kamkoliv jdu tak musím mít hudbu v uších anebo si jí musím hned pak pustit doma, a proto se díky hudbě stálo mojí vášní jezdění na koncerty miluju to... je to pro mě odreagovaní dobití energie něco kde můžu vypnout a jenom si užit tu hudbu a tu atmosféru je to něco neskutečného. A třetí věc jsou moje přátele a rodina ano je to blbé dávat tyhle věci na poslední místo ale ty dvě věci předtím jsou pro mě prostě ti nejdůležitější a dělají mě nejšťastnější... rodina je pro mě něco kde se můžu svěřit a mít nějaké zázemí, bezpečí, a pocit štěstí. Přátele jsou něco, co v životě potřebuje mít každý někoho kdo tu je pro vás, někoho, s kým sdílíte stejné zájmy a někoho komu můžete věřit a někoho kdo vás má rád takového jaký jste. mám jen takových pár přátel a jsem za ně šťastná Nemusíte mít milion přátel, ale stačí mít jen pár přátel hlavně že víte, že jsou ty pravý a vy jste za ně šťastný 😊 Pak je to dobré jídlo a čtení dobré knihy a radost mích přátel…

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!