Koncert Bena Cristovaa

V sobotu jsme s Kamarádkou byli na koncertě Bena Cristovaa a musím vám popsat svoje pocity a zážitky nebo to bylo vážně mega show to bylo jako když cvičíte hodinu ve fitness neskutečná atmosféra, zábava ještě teď mi odeznívá bolest v rukou :D Začnu tím, že Bena znám 7 let a vlastně už za dob kdy ještě mluvil rychle až mu nebylo rozumět a v podstatě moc neuměl zpívat ale teď.? Mluví tak že je mu rozumět a jeho hudba.? Neskutečný umí zpívat dokáže vás rozproudit, pobavit, a to je to co by měl umět každý zpěvák získat si publikům a mě si Ben rozhodně získal, protože vás dokáže bavit a zároveň se dokáže hýbat a zpívat, takže vám povím že tohle byl můj nejlepší koncert v životě. Vážně jsem si to hrozně moc užila, takže kdo Bena poslouchá tak doporučuji zajít na jeho koncert, protože je to fakt show a myslím si, že si to užijete stejně jako já, pokud mátě rádi jeho tvorbu. Já Bena mám ráda jako zpěváka tak i jako člověka je to takový usměvavý sluníčko ale zase každý si k němu musí najít cestu si myslím a udělat si svůj názor za mě je to ale fakt showman. Takže se určitě zastavte na jeho koncert dávám sem vám nějaký fotky a videa ať vidíte že to byla vážně show. A ještě vám pak napíšu recenzi ohledně toho, jak jsem to vnímala a trochu víc se rozepíšu 😊

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!