Podzim

Taky vám přijde že ta zima přišla hrozně rychle.? Bylo to teplo a teď najednou hned zima a já jako milovnice léta tohle nesnáším nemám ráda mít na sobě tunu oblečení a stejně vám je pak zima. Jediný co miluju je ta atmosféra ty podzimní barvy na stromech, a to že když mám volno tak se můžu zahrabat do postele s teplými ponožkami a horkou čokoládou anebo čajem, a koukat na seriál. A potom miluju ty vánoční chaos venku stánky, trdelník a ta vůně toho cukroví, a celkově ty Vánoce ale to je asi to jediné, co na zimě miluji! 😊 Ale proč píšu tenhle článek.? Chtěla jsem vám dát nějakou inspiraci na seriály Začala jsem koukat na Riverdale ale už jsem ho bohužel dokoukala a teď už jenom čekám na díly ale teď jsem si našla ještě jeden seriál jmenuje se Beyond má to teda jen 2 série ale je to docela hustý je to o klukovi co se po 12 letech probral s kómatu a má nadpřirození schopnosti, a zjišťuje že když byl v kómatu tak žil v jiném světe a musí si vlastně vzpomenout na všechno co se v tom světě dělo takže to je docela napínaví. a toto mě baví, když se tam něco děje :D jestli máte i vy nějaký váš oblíbení seriál tak mi ho napište ale na tenhle seriál se kouknete, jestli máte rádi akčnější seriály tak mohu doporučit… a hezky se zahrabejte do postele udělejte si něco teplého a zapnete seriál a koukejte úplně nejlepší odpočinek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!