Sobotní den na nic

Stává se vám že se ráno probudíte a jste úplně bez nálady a energie.? Mě se totiž tohle stalo včera poprvé za život..probudla jsem se jak mrtvola co má jenom tělo a je totálně bez duše..absolutně jsem nevěděla co se děje nebyla jsem schopná ani skoro mluvit jenom jsem chodila jak mrtvolka chvilkami se mi chtělo plakat a potom zase křičet ale toho jsem nebyla absolutně schopná, Jediný co jsem zvládla vstát z postele dát si snídani a potom už pro mě bylo těžký zařizovaz veškerý věci i když jsem musela šla jsem pro lístky na koncert.. ale jediný co jsem v sobě měla bylo to že si lehnu zpátky do postele zahrabu se a budu se koukat na filmy byla jsem fakz v takovém stavu že mě nic nezajímalo a vlastně jsem o sobě nic nevěděla stratila jsem veškerou duši v sobě..:( nevím ani sama jak to správně popsat každopádně to bylo to nejhorší co se mi kdy stalo.. a tak jsem prostě včerejší den proležela v posteli s pytlíkem bramburek,colou a filmem.. a dávala jsem se dokupy až v pozdějších hodinách kdy mi pomohli přátele mě aspoň trochu rozesmát a soustředit se na něco jiného.. Vůbec netuším co se to se mnou dělo ale bylo to pro mě šílená chvíle jestli jsem to měla s toho že už jsem psychicky vysílená z práce protože ted tam je takový achos že se to ani pomalu nedá vnímat. A nebo prostě nějaký jednodenní syndrom vyhoření.? Ať už to bylo cokoliv nechci to zažít znova protože to bylo fakt peklo.. dokonce jsem pak seděla ve vaně a jenom na sebe pouštěla vodu a plakala a potom jsem si 5 minut omývala obličej aby nebylo nic vidět a až potom jsem kdy jsem byla schopná si s někým psát jsem promluvila i doma na mamku a už se začínala dávat dohromady jako skládanka kousek po kousíčku jako kdyby mi zase postupně napouštěla duše do těla.. A dneska ráno jsem se probudila už strocha energie sice tam ještě je nějaká ta špatná nálada ale rozhodně už nejsem mrtvolka bez duše už jí v sobě ciítím.. No bylo to fakt příšerný pocit nechci to už nikdy zažít.. Napiště mi do komentářu jestli se vám tohle už někdy stalo a jak to u vás probíhalo a tak.. Zajímá mě jestli tohle taky někdo z vás prožil a jaký to pro vás bylo a co jste dělali a tak.. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!