Včerejší dámská jízda

Včera jsme měli s kamarádkou dámskou jízdu znáte to nějaká ta kávička dortíček a nákupy, a tak jsem to měla já včera nejdřív jsme si zašli na vydatnou snídaní do Waf Waf a mužů vám říct že jsem v životě neměla tak skvělou sladkou snídaní jak tady. doporučuji si tam zajít mají tam sladký ale i slaný věci fakt je to boží.:) no a potom následovalo lítaní po obchodech což je ženská klasika u dámské jízdy a musím říct že můj účet plakal potom vám sem dám všechno co jsem si koupila a i nějaký recenze k jídlu co jsem chtěla vyzkoušet v DM drogerii a ještě něco ohledně kosmetiky co jsem si tam kupovala a hodlám jí používat no a nakonec jsme šli fotit nějaký podzimní fotky takže tu uvidíte i toto každopádně pokud máte volno tak odložte všechno na později a seber te se a jdete s kamarádku/kamaráda ven a udělejte si den pro sebe jdete na Kávu oběd a nebo se třeba jen tak projít je to nejlepší jak trávit společný den s někým koho máte rádi 😊

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!