Další moje bláznivá část života

Mezi moje zájmy patří taky cestovaní a jelikož jsem obrovský milovník přírody tak ráda objevuju místa kde se můžu uklidnit a vypnout. V září jsem třeba navštívila České Budějovice a můžu vám říct, že to bylo naprosto krásný útulní městečko mají tam krásný náměstí a park a já si tam odpočinula a našla tam vášeň v cestovaní a v přírodě. Měla jsem i úžasný ubytovaní v Hotelu Amadeus, a to vám byl hotový relax úžasný personál prostředí a všechno měli tam báječnou kávu jen škoda, že jsem si jí pak nekoupila domu, ale stejně se tam ještě vrátím ne jenom pro tu kávu, ale celkově do toho města, protože to bylo naprostý kouzlo odpočinku. Takže Budějovice doporučuji jako odpočinek, pokud jste milovníci odpočinku a chcete si odpočinout tak Budějovice jsou na to ideální teďka v listopadu se s přáteli chystáme na víkend do Karlových Varu tak jsem zvědavá, jak to tam bude vypadat, a tak 😊 Vary jsou taky moc hezký prý a těším se strašně moc na to až uvidím lázeňskou část a dám si tam kafé a budu se tam procházet potom městečku a myslím že teď na podzim to tam bude naprosto kouzelný. No uvidíme každopádně se setkáváte v tomhle článku s další částí mého bláznivého já Ghí

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!