Fabia you fest

V sobotu jsem se vydala společně s kamarádkou na koncertík neboli spíš na festival konkrétně na Fabia you fest. A zase to bylo skvělý plno skvělý muziky pro mě konkrétně Perutě, Jakub Děkan, Vojta D a Hank z Atmo music to byli ti kvůli kterým jsem tam byla, protože si myslím že každý máme v tomhle ty svoje oblíbence že.? :) Koncert super ale autogramiády? neskutečná fronta to se nedalo jedinou autogramiádu na kterou jsem si vystála frontu byla na Vojtu a na Henka jinak to bylo fakt na nic a nedalo se to. A přitom mi nepřipadalo že by tam bylo tolik lidi :D ale tak prý asi ano jinak tento festival je super byla jsem i předloni a minulý rok a jako je to asi jeden z nej festaku na kterým jsem byla vždycky tam je plno interpretu a jako stojí to za to.: ) Takže příští rok zkuste taky zajít Dávám sem i nějaký fotky ale je to jen Vojta a Perutě ostatní jsem nefotila tak se omlouvám..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!