Muzikál tři oříšky pro popelku

Taky miluje ty vánoční pohádky, u kterých jíte cukroví a jenom se koukáte a užíváte si tu vánoční atmosféru. Já tohle třeba úplně miluji a moje nejoblíbenější vánoční pohádka je prostě jednoznačně Tři oříšky pro popelku bez tyhle pohádky by to pro mě nebyli vánoce i když už jí znám na zpamět i tak na ní prostě tradičně musím koukat 😊 A jelikož teď je to i v muzikáloví podobě tak jsem se rozhodla že se na to půjdu podívat a tak jsem v neděli byla v Kongresovém centru kde se to odehrává a musím vám říct že to bylo krásný, měli to krásně zpracovaní živý holoubci ale co mě nejvíc překvapilo byli i živý koně prostě tam opravdu byl Jurášek a koně zapřáhnuté za kočár a to bylo tak boží tohle se jen tak nevidí a prostě musím vám říct že tohle byl jeden z nejkrásnějších muzikálu který jsem kdy viděla takže mě to nezklamalo a jako milovnice této pohádky naprostá spokojenost takže pokud taky máte rádi tuhle pohádku tak mohu muzikál jenom doporučit 😊 uvidíte tam veškeré scénky co jsou v pohádce, spousta hudby a zpěvu, akrobacie, živý zvířátka a hlavně se u toho i zasměje spousta energie a báječné výkony hercu já zrovna měla jako Prince Milana Peroutku a jako popelku Sabinku Rojkovou a musím říct že to hráli na výbornou Milda spousta humorných hlášek a dokonce když byla první scénka kdy šel na podiu tak se u mě zastavil a dal mi pusu na ruku takže tam je i vlastně spolupráce a komunikace s publikem a to je podle mě to nejkrásnější co může být a Sabinka.? Krásný hlas a skvělý herecký výkon popelky moc jí to tam slušelo a ta role k ní naprosto seděla. Za mě opravdu povedení a určitě se půjdu podívat znovu nebo se mi to fakt líbilo, takže pokud máte rádi muzikály a pohádky doporučuji vám Tří oříšky pro popelku! A myslím že to ohromí i vás a že se vám to bude líbit je tam fakt všechno krásně zpracovaní zasmějete se, pobavíte a tak dále takže se běžte prostě podívat.! 😊

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!