Podzimní radost

Taky se vám stává že se jdete jen tak projít a pak místo toho abyste se procházeli tak vlastně "omylem" zabloudíte do obchodu a oddejte z něho s taškou v ruce.? Tak zrovna tohle se mi stálo ve čtvrtek šla jsem si tak po Václaváku a najednou jsem vám zatočila do obchodu a první věc kam jsem se vrhla byli ponožky a že jsem poslední dobou hrozný uchyl na ponožky no, a tak jsem prostě jako cvok odešla s taštičkou kde jsem měla ponožky no chápete to.? :D ale tak udělala jsem si radost, a to je důležitý a vlastně jsou s vánočním motivem, a tak jsem se aspoň naladila na tu vánoční náladu. Jo ano jsem cvok ale co už člověk si má dělat radost, a tak jsem si jí udělala, takže až se příště vydáte na procházku tak opatrně ať taky takhle nezabloudíte je to velmi nebezpečné :D opravdu mluvím z vlastní zkušenosti. Anebo už se vám to taky stálo a znáte to.? Nojo my ženy to hold neovlivníme že aneb dnešní reklamy "šla jsem jen pro špagety" a odejde s kusem oblečení, tomu se říká typická žena bohužel co si budeme povídat je to tak. Viz fotka mích sexy ponožek :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!