Vánoce se blíží

Půlka listopadu pryč a za chvilku už je tu prosinec už šílíte.? :D já teda moc ne už sice mám nějaký dárky vymyšlení a objednaní ale to je asi tak všechno čoveče, ale nějak jsem si řekla letos že bych si ty Vánoce mohla víc užít a tak jsem se rozhodla že si udělám v pokoji nějakou vánoční výzdobu abych si navodila tu atmosféru nějaký typy? máte nějaké vaše oblíbené vánoční výzdoby pochlubte se ať se můžeme když tak inspirovat navzájem 😊 naladíme se společně na ten prosinec plných dobrot, pohádek, a zdobení vánočního stromečku. Protože já naprosto zbožňuju když doma voní ta vůně s toho jak se peče cukroví to jak mamka dělá ten bramborový sálat a já potom po tají chodím ochutnávat to jak všichni potom sedí u stolu a společně vyčeříme a smějeme se a potom to jak si všichni předáváme ty dárečky a rozbalujeme je spolu myslím že ta radost s toho všechno je neskutečná a tohle já miluji.! Tohle je prostě podle mě nejkrásnější svátek, co tu slavíme rodina pohromadě plno jídla cukroví a tak dále. A prostě si společně užíváte ty společné chvíle 😊 tak mi můžete napsat, jak to třeba máte o Vánocích a jak je slavíte a co máte nejradši a tak…)
Související obrázek

Související obrázek
Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!