Za měsíc už jsou vážně Vánoce.?

Ano je tomu tak vážně už za měsíc jsou Vánoce mám pocit, že tenhle rok strašně rychle utekl, ale to odbíhám od svého tématu chtěla jsem vám napsat co mě dokáže naladit na tu pravou vánoční náladu a jsou to rozhodně různé venkovní anebo v obchodech vánoční výzdoby nebo vůně toho trdelníku, vánoční trhy a tak dále. Ale mě co opravdu dokáže naladit je vánoční edice od Costacoffe kde mají každý rok krásný vánoční kelímky který vás opravdu příjemně naladí a jsou fakt boží a mají tam perníkové latte, letos i čokooříškovýlatte ale mají tam báječnou ostružinovou horkou čokoládu a na ti já vždycky každý rok ujíždím protože je jemná a fakt tam jsou ti ostružiny navrchu a jak to pijete tak i zároveň cítíte jak se vám ta ostružina rozplývá na jazyku a to je prostě mňamka a tohle je prostě to co mě opravdu dokáže připravit a naladit na ty vánoce takže pokud jste milovník kávy a nebo třeba i tí čokolády určitě si tam skočte stojí to za to.! Měla jsem i perníkové latte a taky je moc dobrý dají vám k tomu i perníček, a to mi přijde fakt roztomilý. A já letos ještě musím stihnout ochutnat to čokooříškovýlatte než si dám zase tak 5 horkých čokolád jako minulý rok. :D tak si tam skočte a dejte vědět k vám chutnalo 😊

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!