Český Krumlov

Jak už o mě víte tak ráda cestuji a je to pro mě fakt zážitek prostě se sebrat a nějak odjéct. A tak se pojďme poohlídnout kam jsem se vydala v prosinci byl to Český Krumlov naprosto ideální na odpočinek,byla jsem ubytovaná v takovém rodinném apartmanu a můžu vám říct že jsem neviděla snad nikdy tak víc kouzelného jako bylo tohle, Manžele co tento apartman vlastnili byli milí všechno mi úkazali a tak. Ale co na tom bylo úplně kouzelný bylo to že jste si mohli dělat snídani sami a já jako dlouhý spáč který je naprosto liný vstávat a jít někam na snídani do daného času.? Ani náhodou :D a tak tohle pro mě bylo úplně skvělý že jsem nikam nemusela a mohla jsem si spát do kolika chci a pak si v klidu udělat snídani přesně tak jak jsem chtěla no není to boží.? Měla jsem plnou ledničku jídla a nemusela jsem se co se týče snídaně o nic starát a mohla jsem si prostě uvařit a to bylo pro mě úplně skvělý takže pokud budete mít cestu do Českého krumlova a jste na tom nějak podobně jako já tak vám doporučuji ubytovaní právě v tomhle Apartmánu bylo to i pár minut od centra a dalo se všude dojít,je tam útolno a fakt krásně :) a byl to Apartman Pod kamenem. No a teď k městečku můžu vám říct že já jsem obrovský milovník přírody a památek a taky proto cestuji protože prostě příroda,spousta nádherných fotek a památek a Český krumlov je opravdu takové malé městečko není to ani nějak extra velký a mě to spíš připadalo jako taková vesnička než město ale mělo to svoje kouzlo, prošla jsem si vánoční trhy které byli naprosto kouzelný v tom že to bylo fakt útulný nebylo tam milion stánku jako to máme tady u nás v Praze, ale prostě pár stánečku kde jste si mohli koupit nějaký to jídlo,pití, nějaký ten dáreček či suvenýr a fakt to nebylo přeplácaní ale hezky stánek vedle stánku a někdě vždycky něco bylo co jste si mohli koupit a co mě nejvíc překvapilo bylo to že tam měli dětský kolotoč a na tom kolotoči byli napsaný texty písniček a to bylo prostě roztomilý. Potom jsem si prošla to náměstí to vám můžu říct že tam jsem se trošičku ztratila tam to už veliký bylo a hlavně samí kopec ale naprosto krásný vyhlídky a příroda a to je něco pro mě :D Jako ano načerpala jsem tam krásnou vánoční atmosféru měli tam aji boží horkou čokoládu a tu já miluji takže jsem si tam hezky procházela to náměstí v ruce s tou horkou čokoládou no naprosto báječný. Všechno uvidíte na fotkách ty jsem nemohla vynechat takže nějaký uvidíte. A schrnutí tohohle výletu bylo tam krásně a bylo to fakt jak na vesničce a neříkám že se mi tam nelíbilo ano líbilo ale třeba v Budějovích kde jsem byla v záři se mi líbilo mnohem víc ale i Český krumlov mělo svoje kouzlo a je to i tak krásný místo na odpočinek takže jestli se tam chystáte někdo tak vám doporučuji to ubytovaní a v prosinci je to úplně kouzlo..:) tak si užíjte fotky od CestovatelkyLu.






A tohle jsou ty vánoční trhy naprosto kouzelný





A takhle vypadalo to náměstí








No a nazávěr tu mám mojí královskou snídani





A ještě pokud chcete vidět jak vypadal ten můj luxus a celý pokojit tak to najdete na mém instragramu Lucinka.kučerovic tak se mrkněte.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!