Jak vypadali naše vánoce

Řekla jsem si že vám ukažu jak u nás vypadají vánoce takže vám níže přidám fotky jak to u nás vypadalo a co vy jaky jste měli vánoce ? Našli jste pod stromečkem to co jste si přáli.? Já jsem byla spokojená dostala jsem dárečky co jsem nečekela a to je podle mě to nejkrásnější že dostanete něco co prostě nečekáte. Tak se pochlubte co jste dostali, Já našla batůžek,diař,svíčku,pyžamo a vyrobenou papirovou eiffelovku takže já jsem byla naprosto spokojená..:) tak se teď podívejte jak to vypadalo u nás a zanechte mi komentář o tom co jste našli vy a co vám udělalo největší radost :)

A na závěr vám chci ukázat jakou máme krásnou vyzdobu na Praze 5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!