Na horách

Nemám ráda zimu ale kam jinam jéct v zimě než na hory, a tak jsem se vydala na hory za kamarádkou do Františkova a musím vám říct že tam bylo krásně a vlastně to bylo fakt kouzelný. Ten sníh a já jsem měla možnost se zase na chvilku vrátit do dětských let kdy jsme dělávali takové ty radovánky ve sněhu, házeli jsme po sobě sníh, bobovali jsme a to bylo prostě baječný a já se měla skvěle. Na horách jsme oslavili i kamarádky narozeniny a bylo nám krásně a můžu vám říct že jsem si snad nikdy neužila tolik legrace jako na těch horách takže není nad to se vrátit na chvilku do dětských let a trošku si zablbnout je to legrace. Dám vám se pár fotek aby jste se taky pokochaly tou krásou.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!