Spontánní nedělní koncert

V neděli jsme se kamarádkou rozhodli že si uděláme takovou spontánní akci a vydali jsme se na koncertě Lipa který měl jako předskokany Kapelu Poetiku, kdo neví, o koho se jedná tak pak skoukněte videa každopádně k věci šli jsme tam protože máme rádi Poetiku a musím vám říct, že jsem snad v životě neměla tak krásný zážitek z koncertu jako byl tenhle. A že těch zážitku z koncertu mám hodně ale tohle byl vážně ten nejlepší nejen že se vás baví během koncertu na podiu, ale prostě zapojují vás abyste si zazpívali s nimi, chodí a koukají a usmívají se vám do foťáku, a to je myslím to nejkrásnější, protože prostě vědí, jak se věnovat těm fanouškům, aby si to užili. A pak bylo hrozně hezký, když jsme čekali na autogramiádu a oni tam přišli s kytarou a bednou a vlastně jsme si všichni společně akusticky zazpívali, a to podle mě byl ten nejkrásnější moment z celého toho koncertu prostě přišli a začali hrát a my jsme zpívali s nimi opravdu zážitek a myslím že málo který zpěvák nebo kapela či skupina tohle udělá, aby přišli a jen tak spontánně zahráli znova pro svoje fanoušky. Takže jsme odcházeli s krásným a nezapomenutelným zážitkem podělím se s vámi o tento krásný zážitek ve videích. 😊 a tohle je přesně to co na tomhle miluji to, že prostě si odnášíte tolik krásných zážitku a vzpomínek i když stále najdou lidi co nechápou proč vlastně na ty koncerty chodím. Tak je právě kvůli tomuhle prostě vzpomínka zážitek, odreagovaní já se tam prostě vyblbnu a někdo utrácí peníze za oblečení a tak dále a já prostě investuju do koncertů a do cestovaní ale je to něco mě baví a dělá mě to šťastnou, a to je myslím to nejdůležitější. 😊 tak koukněte na videa a dejte vědět co vy hudba a koncerty budu ráda za každý komentář.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!