Koncert Jacob Lee

Naprosto sponntaní koncert ale, naprosto skvěle užitý. Přišla s tím moje kolegyně z práce že, jestli bych s ní nešla na koncert tohohle sympaťáka ale já vůbec netušila kdo to je, protože, jsem ho vůbec neznala ale, souhlasila jsem protože mám ráda takové ty sponntaní akce. A tak jsem si ho vyhledala a poslechla a nebyl zas tak špatný naopak líbila se mi jeho hudba takže jsem se, na koncert vlastně těšila. A můžu vám říct že tenhle Austrálanský sympaťák mě vážně dost překvapil ne jenom tím že koncert byl naprosto komorní ale prostě málo který, zahraniční zpěvák se zachová takto jako on. Prožívali jsme s ním každou písničku a před každou písničkou něco říkal a tak, ale nejkrásnější bylo to co se dělo po koncertě on se prostě sebral a šel se vyfotit no řeknete mi který zahraniční zpěvák tohle udělá.? Já myslím že málo kdo pokud teda nemáte osobní setkání ale, tohle bylo prostě sponntaní přišel a podepisoval se a fotil se a to bylo tak krásný. Když jsme k němu přišli tak nás hned objímal zeptal se nás jak se máme a vyfotil se byla jsem s toho tak nadšená vážně, tohle vás dostane do kolen protože, tohle málo který, zpěvák udělá obvzlášť zahraniční. Takže koncert naprosto úžasný a nelituji toho že jsem tam vlastně nakonec šla protože to bylo prostě krásný a myslím si že na tenhle zážitek jen tak nezapomenu. A říkala jsem že takový koncerty bych brala u pár zahraničních zpěváku takhle komorní v klidu a prostě bez jakého koliv naválu a tak. Rok 2019 začal nakonec skvěle a my ho s kolegyní zahájili tímto krásným zážitkem ?
a pokud Jacoba neznáte tak si ho vyhledejte a veřte mi že přistane ve vašich playlistech.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!