Procházka-Chotkovy sady

Dneska jsem se byla projít a můžu vám říct že nic skvělého se sebrat a jit se jen tak projít a já tohle prostě miluji to objevování nových míst.

Myslím si že každý znás někdy potřebůje někam vypadnout a jít se projít a urovnat si myšlenky v hlavě a, tohle jsem právě dneska udělala já, sebrala jsem se a šla se projít a uvědomila jsem si spousta věcí a přišla na to co vlastně chci a na co se chci momentálně teď zaměřit a jsou, to tři zásadní body na který se chci soustředit. Cvíčení,cestování a blog, Tohle jsou moměntálně tři body na který se chci fakt zaměřit a věnovat se jim :) Takže pokud máte v hlavě bordel a chcete si v ní udělat pořádek tak se sebere a jdete se projít, a zkuste se soustředit jenom na tu procházku na to co chcete ze své hlavy vymazat a naopak co chcete aby tam zůstalo je to to nejlepší co můžete udělat věřte mi :) Podělím se s vámi fotkami s mojí dnešní procházky ať vidíte jak je ta naše Praha kouzelná i když jsem pražák tak stále mě nepřekvapuje kolik kouzelných míst se v té Praze dá objevit a i přesto že si člověk myslí že to je jenom město co nemá moc míst tak se mýlí protože je tu spousta kouzelných míst a kam se dá jít a mě nikdy nepřestane bavit ty místa objevovat :)








Pražáčci pokud někteří z vás toto čtou, Máte v Praze nějaké oblíbené místo kam rádi chodíte ? odpočinout si a načerpat sílu napište mi to ať vím jaké jsou váše oblíbená místa v Praze :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!