Trocha motivace do nového roku

Tak co jak se vám zatím daří v tom našem novém roce.? Já už se do toho nějak dostávám a začíná mi to docházet, ale stále jsem na bodě toho že to neprožívám je to špatně a nebo dobře.? Já sama nevím ale už jsem se stačila za těch 7 dní, rozbrečet a rozčílit takže mě to zatím nějaké pozitivní věci a hezké chvíle, nepřináší ale tak všechno má svůj čas a věřím že to štěstí přijde. Jenom mi přijde že už vlastně čekám dlouho a říkám si kde dělám chybu.? Všichni okolo mě někoho mají a já.? Stále na ocet a nikde nikdo a tak se mi v hlavě promíta spousta myšlenek kde jsem udělala chybu a můžu za to vlastně já ? a nebo prostě jenom nenastal ten správný čas, kdo ví každopádně nestracejme čas takovímí myšlenkami a dělejme něco co nás baví,najďme si nějaký nový koníček něco, co jsme chtěli dělat už dlouho ale nebyl na to čas. Věnujme se rodině, a přátelům, radujme se s maličkostí a berme všechno pozitivně.! :) Já se začínám zaměřovat sama na sebe a víc se věnovat tomu co chce moje tělo a moje duše a opravdu dělat to co dělat chci a co mě bude dělat šťastnou jdete do toho se mnou.? Žijeme jen jednou tak proč si ten život neužít naplno. Zahoďme všechny ti stresy z práce,depresivní nálady ohledně lásky a prostě se bavme! :) A pojďme si ten nový rok udělat hezký, nic neřešit a prostě se soustředit jenom na to co chceme. Schválně si jen tak sednete někde seďnete zavřete oči a soustředete se na ticho kolem vás na to že nic momentálně nemusíte a že vás nic nečeká, a soustřeďte se jenom na váš dech a prodíchávejte se nádech a výdech. Co cítite,? Soustředenost, uvolňenost a aspoň se vám na chvilku ulevilo od všechn nesmylů v hlavě.? Tak jste to dělali správně! :) Tohle je totiž podle mě nejlepší očista těla a duše,tak si to schválně někdy zkuste a uvidáte že vám bude báječně.Mě teda aspoň vždycky je a občas mi to fakt pomáhá :)
Související obrázekSouvisející obrázek
Související obrázek

Komentáře

  1. Děkuji moc za tuto suprovou meditaci :) Já jsem se nedávno také snažila přejít na nějaký ten klidnější režim a začala jsem trochu myslet i na sebe a třeba dost mi v tom pomáhá to, že jsem začala užívat cbd kapsle , které mne vždycky dokáží tak hezky uklidnit a mohu se tak plně soustředit na meditování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji za milí komentář jsem ráda, že vám nějak pomohla. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!