Vítejte v roce 2019

A je to tady, nový rok 2019 vítejte v něm..


Jak začít asi tím že vás vítam v roce 2019, já se musím přiznat že jsem se s toho ještě moc nezpamatovala že je tu nový rok protože mi přijde že to přišlo moc rychle,strašně náhle takže já jsem s toho, dost zmatená a bude mi trvat než se asi vzpamatuji a uvědomím si že je tu nový rok. A co jak to máte vy.? Jak to vnímate máte to podobně jako já.? A nebo, jste v klidu a přijmuli jste to v pohodě. Nebudu vám tady vypisovat jaký byl můj rok 2018 protože tam toho bylo že bych tady u toho psaní seděla 3 dny než bych vám to všechno napsala takže to srchnu, prožila jsem hezké chvíle ale, i ty zlé prošla jsem si tím nejtěžším udělala pár chyb kterých jsem si vědoma. A uvědomila jsem si spoustá věcí, bylo tam ale i spousta radosti s přáteli,nová práce, objela jsem spousta koncertu začala jsem se věnovat cestování a navštívila jsem pár měst. Našla nové přátele za které jsem vděčná, no sktátka je toho dost co bylo v roce 2018. Ale je tu ten nový tak doufám že tenhle bude o mnohem lepší,štědrější a o něco veselejší. A v tomhle roce vás tu na blogu čeká spousta nových věcí chci se tu zaměřit na cestovaní protože chci co nejvíc cestovat a poznávat nové města,dále určitě něco o koncertech ale chci se tu i víc zaměřit sama na sebe a víc se vám otevřít aby jste věděli kdo vlastně doopravdy jsem, no skrátka bude toho dost takže se máte na co těšit. A na závěr vám přeji hodně štestí v novém roce ať jste štastný a hlavně ať se vám splní všechno co si přejete a buďte spokojený sami ze sebou a mějte se rádi,dělejte to co vás nejvíc baví a naplňuje. ALOHA..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!