My top serialy za rok 2018/2019

Jak už tu všichni víte jsem milovnice seriálu a tak vám chci dát nějakou inspiraci na seriály které jsem zkoukla za rok 2018/2019 jsou to 3 seriály co jsem zařadila do mých oblíbenců.


The haunting of hill house- Nejsem zastánce hororových filmu či seriálu ale tohle je naprosto skvělý hororový seriál který jsem kdy viděla,je to něco nazpůsob American horor story ale tohle má lepší děj,víc se u toho bojíte a je to i líp spracovaní a fakt mě to bavilo a dokazala jsem na to koukat celý den.Takže za mě Top seriál! doporučuji kdo máte rádi hororový děj. je to o 5 sourozencích co mají nějaké noční mury a bydlí v domě s rodoči ale ten dům má svoje duchovní propojení.


Beyond- Tohle je zase takový fantazi ale taky opravdu super jde tam o kluka co se probral po 20 letech a zjistí že má nadpřorozené schopnosti a snaží se je ovládat.taky jeden s nej seriálu.

Bates motel- No a na tenhle seriál jsem narazila náhodou a začala jsem na něm být hned od začátku závislá :D a je to o synovi a Matce, a jde tam vlastně oto že ten syn je psychycky narušení a je ovládaní tou matkou a jsou na sebe strašně moc vázaní, a vlastně s toho kluka se vyklube seriový vrah. mývá vypadky vědomí a vlastně si nikdy potom nepamatuje co udělal. ale vždycky to nějakým způsobem může ta matka. takže pokud máte rádi Drama a nějaký dobrodružství tak doporučuji i tento seriál.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!