Na kafíčku

Dneska si budeme povídat o tom co je v mém životě nového a co všechno se dělo v úplynulém měsici, tak se pohodlně usaďte a dejte si třeba kafčo a pustíme se do toho.


Takže... V posledním úplnulém týdnu se toho odehrálo docela dost, hledáme s kamarádkami společné bydlení takže obýcháme byty a musím vám říct že i tohle je docela makačka :D ale o tomhle jsem psát nechtěla, taky vám přijde že to nějak utíká ty měsíce.? byl tu únor a najednou tu budu za chvilku březen. Strašně to letí,proč vlastně píšu tenhle článek.? dneska jsem byla s kamarádkou na kafču a musím vám říct že je někdy fajn si jít jen tak sednout a, dát si kávu a prostě si jen tak popovídat je toto to nejlepší co občas člověk potřebůje. vypovídat se,zasmát se a tak :) taky máte takovou kafíčkovou kamarádku se kterou si jdete jen tak sednout a se kterou probíráte drby.? :D Jinak já jsem vlastně teď štástná a musím říct že tenhle rok je zatím ten nejlepší rok, v práci to šlape a i já se mám dobře a co je důvod mého šťastného úsměvu.? objevil se někdo kdo mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři,někdo kdo mě dokáže rozesmát a někdo za koho jsem momentálně teď šťastná že ho mám vedle sebe, Sice je to ještě na začátku ale i tak už vím že je fajn někoho takového mít takže třeba už možná přišel pan Božský! ale uvidíme nechci to zakřiknout. Každopádně jsem teď šťastná a jsem za to ráda, takže se i vy soustřeďte sami na sebe a buďte štastný.! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!