opoždění valentýnský článek

Omlouvám se... ale nebyl nějak čas, se k tomuto svátku či dnu vyjádřit. A proč.? protože úplně asi nejsem zastánce tohoto významu dne, podle mě by si lidi měli vyznat lásku stále a ne jenom v tento den, a jak to máte vy.? jak to prožíváte.? Já bych to pojala jako černý valentýn protože jsem sama. Takže všechno černý,kapesníčky,zmrzka a romantické filmy či seriály tak to vidím já :D ale já valentýn strávila v tetovácím sálonu a potom s kamarádkami :) takže jsem to vlastně neměla zas tak hrozné a co vy jak jste tento den prožili.? s vašim přítelem/přítelkyni a nebo nějak podobně jako já..pochlubte se..:) A pro ty co jsou už dlouho sami a tento svátek jim akorát tak leze krkem tak tu mám takový vtipní název a to Černý valentýn a tak si to pojmu po svém. Tak aloha všech zadaním. a zdravím všechny nezadaní co patří do mého černého valentýna :D


Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!