Vítej únore

A máme tu nový měsíc, jaký pro vás byl měsíc leden.? pro mě teda ze začátku docela hektický a prožívala jsem dost krušné dny ale potom jsem se schopila a šla do sebe a začala zase cvičit a víc chodit na procházky a postupem dnu mi bylo čím dál tim líp a cítala jsem se odpočatá a energetická. A záhajila jsem to koncertem a to mě dobylo do dalšího měsíce, Takže doufám že únor bude o něco lepší a šťastnější. a myslím si že tenhle rok je vážně ten nejlepší! ano říkám to předčasně protože už se nám s kolegyní z práce plní další sen a to další koncert našeho oblíbeného zpěvaká no není to úžasné.? takže 2019 zatím top rok. a hlavně bude valentýn tak že by třeba někdo na obzoru.? slavíte valentýn a nebo ne.?



Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!