Happy day

Tenhle článek bude o takovém šťastném dnů kdy jsem opravdu byla v, tenhle den šťastná a splnila si vlastně, sen v jeden den a to hned 2x . A co byl ten můj sen ? Myslím si že každý máme nějakého toho svého Idola kterého chceme vidět a potkat se s ním ať už, je to zpěvák,či moderátor a nebo kdokoliv takový.

A já teda nejsem nějaká velká kuchařka a nějak se oto ani extra nezajímám ale kdysi se v televizi objevil pořad Masterchef myslím teď úplně ty první řady takže fakt úplně kdy to fakt začínalo.

No aby jsme se dostali k tomu mému idolovému šampionovi tak každý by čekal že budu psát o nějakém soutežicim co mě zaujal svým kuchařkým talentem :D

ale, u mě to bylo úplně naopak mě zaujala porota takže já vlastně na tento pořad koukala jen díky porotě :D ano zní to divně že.? A kdo mě teda okouzlil.? Byl to konkretně Marek Raditsch zaujal mě už tím že vlastně v té soutěži působil opravdu dost přísně a zároveň strašně sympaticky a jako jediný tam tak krásně vyčníval s celé té poroty no a já si ho oblíbila a potom i když vlastně tomu vaření nějak extra nerozumím tak jsem měla takový malý sen se sním setkat a vyfotit se s ním. Takže vlastně od nejakého roku 2015 co začala tahle soutěž jsem toužila ho potkat a byl to pro mě opravdu takoví ten největší životní sen. a Bum 23.3.2019 se to stalo a splnilo se mi to a to díky food festivalu na chodově kde byl souboj právě techto 3 porotců. Tak stačí vlastně veřit a i ty nejměnší sny se vám můžou splnit jen v ten sen prostě věřit :) Takže tenhle den jsem byla opravdu šťatná a splnila si tak svůj sen vidět někoho kdo vás vlastně zaujal a zároveň je vás životní idol. A strašně jsem se bála že bude působit na živo strašně přísně, přesně jak půobil v televizi ale opak je pravdou je to obrovsky úsměvaví sympatický chlapík a byla jsem z něho mile překvapená že vlastně si myslíte o někom jak je třeba namyšlení ale potom ho vidíte a je to úplný opak takže nesuďte někoho koho vlastně vidíte jen v tv a nebo podle fotky ale podle toho jak potom působí na živo. Takže tohle byl takový můj happy day máte i vy nějaký takový sen a setkat se s někým takovým jako
já.? :)




A tohle je prostě pro mě to největší štěstí stát vedle někoho koho máte fakt za dlouholetého idola a vám se splní ho potkat a vidět ho opravdu největší životní splnění sen splněn dnešním dnem! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!