Pixar výstava

Tadaa tak tu máme zase další článek,omlouvám se že jsem dlouho nic nepřidávala ale nějak jsem byla v takovém tom skluzu kde vlastně nedělám nic zajímavého než jenom do práce a z práce domu. Ale v sobotu jsme po práci s tou mojí milovanou kolegyní vyrazili trošku za nějakým zážitkem nevím jestli jste o tom slyšeli ale, na výstavišti v holešovicích je teďka pixar výstava a, jelikož jsme na to vyhráli lístky tak jsme tam šli. A já jelikož jsem obrovský blázen do Animovaných filmu a postaviček tak jsem s toho byla strašně nadšená, byli tam ruzné pohádky od Pixaru což bylo,například Auta-blesk Mc Qenn,nebo hledá se nemo,úžasnákovi,příšerky s.ro. a další. a Já jelikož jsem takový blázínek a přišerky patří mezi moje nejoblíbenější animaky tak jsem byla úplně nadšená s postaviček Salivena a Majka wazovského které tam byli jako hlavní postavičky té výstavy, a řeknu vám kdybych mohla tak si to odnesu domu protože to bylo úplně boží. mám tu pro vás prá fotek tak se můžete povídat. A jestli i vy jste milovnici Animovaných pohádek tak tuhle výstavu doporučuji bylo to fakt hezký a hlavně pro děti co mají třeba zrovan rádi Auta a příšerky tak opravdu doporučuji je tam vzít a uvidíze že s toho budou nadšený stejně jako já :D a to nejsem dítě ale, tohle je prostě něco co mě neomrzí ani v mém věku. výstava je tuším až nějak do května takže určitě zajďete. myslím si že aji ta cena je příměřená a stojí to opravdu za to. :) Já jsem teda měla největší zážitek právě s postaviček příšerek protože miluji Salivena a tak jsem s toho byla nadšená a přesně jak jsem psala předtím nejradši bych se tam vrátila a vzala si ho domu nebo to bylo něco tak úžasného když vidíte nějakou postavičku kterou máte prostě rádi a já jsem v tu chvíli byla fakt malé dětsko co vidí něco co má rádo až aji pan sekuriták na mě koukal jestli jsem v pořádku :D když jsem mu řekla že bych si to vzala domu tak si o mě asi myslel že jsem nějaký blázen ale tak co už, já jsem s toho měla opravdu obrovskou radost. podívejte se na fotky a třeba to aji vás přesvedčí tam jít.:)





s téhle fotky jsem opravdu nadšená a jsem za ní tak šťastná.:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!