A je to tu den D

A je to tady dnešní den je velkým dnem D.! a proč.? protože mám narozeniny a jsem zase o rok starší je neuvěřitelný jak ten věk letí, ještě když si uvědomíte že jste vlastně nic nestihli,pořádně se sami v sobě nenašli a ani žádné to štěstí co by vás dělalo štastnými tak je to vlastně dost hrozný. A tak to mám já je mi 24 a já, mám pocit jako bych nebyla tam kde jsem chtěla být a tak nějak se stále sama v sobě hledám a co se týče toho štěstí, tak ano něco tam je ale není to tak jak bych to chtěla já a není to pravé ořechové jak se říká. Ale nebudu si tady stěžovat chtěla jsem jenom tímto článkem s vami oslavit ten můj velký den D! Všechno se to změní až se odstěhuji v červenci a začnu tak novou etapu života.! :) ale teď pojďme slavit.!!!



takže pojďte se mnou sfouknout svíčky s číslem 24! a oslavit aspoň takto se mnou mé narozky takže foukáme... 3, 2, 1, TEĎ...! :D




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!