Hello April

A je to tady nový měsíc jak to zase rychle letí že ? aneb příchazí apríloví měsic a pro mě to znamená že zase budu o rok starší což je dost děsivé :D jak to prostě letí a já si začínám uvědomovat že jsem se za ten rok nikam nepohnula a že se vůbec nic nepřihodilo akorát spousta slz a smůtku ale, teď i teda to štěstí ale stejně jsem furt na té stejné vlně jako teď. Takže já doufám že se někam za tenhle rok pohnu a začnu už nějak víc budovat svojí budoucnost v červneci se chystám odstěhovat od rodiču takže si myslím že tohle mě posune o dost velký krok dopředu a já se budu moc pak někam víc hnout a bude to snad lepší :) tak přívítejte duben pravou nohou a ať se vám daří a jste šťatní to je podle mě to nejdůležitější Aloha..:)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!