Jak se mít skvěle aneb protahovaní těla

Už dlouho se mi stávalo že jsem byla dost unavená až jsem to, fakt začala pociťovat na těle. A hledala jsem nějakou inspiraci jak se dát zase do klidlu a udělat i něco pro svoje tělo, a pak jsem přišla na to že mi vlastně stačilo pořádně protáhnout tělo a mužu vám říct že, se mi rozproudilo celý tělo, a já přestala být unavená a byla jsem i dost nabítá energii a měla pokaždé úžasnou náladu.


Už dlouho na Youtube sleduji jednu holčinu jménem Kateřina Kladivová a je to skvělá, úsměvavá slečna která točí o svém fitness životě ale i ruzné vlogy a tak... a právě u ní jsem narazila na úžasné video kde právě natáčela jak si správně protáhnout tělo a já jsem do toho šla a byla jsem pak jak vymeněná, měla jsem víc energie a víc duševní síly a tím jak jsem se protáhla tak mě přestala i trápit bolest hlavy a nepociťovala jsem žádnou unavu. Dám vám jsem odkaz na to video a fakt doporučuji se podle toho protáhnout a uvidíte že vám bude skvěle já už to jedu asi 2 týden a když mám fakt čas tak podle toho jedu a mám se báječně tak mrknětě na to Aloha... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!