Moje hektické 3 denní období

Byla jsem teď v takovém období kdy jsem se, nezastavila a nevěnovala jsem svou pozornost sama na sebe, a tak jsem spadla do totálního vyčerpaní organismu absolutně nevím jak se to stalo ale, bylo to pro mě to nejhorší hektické období. Trvalo to 3 dny a to od pátku až do neděle a bylo to něco neskutečného bolelo mě celé tělo,svaly a vůbec jsem necítila ruce ani nohy a nejhorší na tom bylo že jsem aji přesto musela být v práci a pracovat a i přesto tohle totální vyčerpání jsem musela fungovat. Zvládla jsem to.! ale bylo mi tak zle že jsem pak v neděli padla do postele a byla jsem šťastná že už se můžu vyspat a nebudu muset nic dělat. A taky že jsem se v pondělí ráno vzbudila ve 13:40 a můžu vám říct že jsem se prospala a je mi o mnohem líp sice ještě tam tu únavu cítím ale je to lepší.

Ale proč tenhle článek píšu.? Protože jsem si tímhle uvědomila že nedávám svému tělu tolik pozornosti a nesoustředím se sama na sebe což je největší chyba. A tak jsem si uvědomilla že na sebe musím víc dbát aby, se tohle neopakovalo takže se musím víc zaměřit na zdravější stravu a hlavně na duševní pohodu abych posílala svůj organismus. Proto na sebe buďte opatrní a dávejte svému tělu tu největší pozornost tělo je to nejdůlěžitější v našem životě a nezaslouží si aby, jsme ho zanebávali. Pohyb a strava to je to co potřebuje ale to nejdůlěžitější co potřebuje je odpočinek a, spánek a tyto 4 body jsou to nejdůležitější a tak se je snažte co nejvíc dodržovat Já se, ted tak rozhodla a budu se na tohle zaměřovat abych se opět vrátila ke svý vnitří síle a byla tak veselá a šťastná jako předtím.! :)

Související obrázek

  1. Zdravá strava
  2. Pohyb
  3. Odpočinek
  4. Spánek
Nejdůležitější věci pro náše tělo a organismus. Jestli se vám stalo to co mě podelte se o to v komentářích ať vím že v tom nejsem sama..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!