Zpoveď aneb půlka dubna pryč

Máme tu skoro půlku dubna fuč, A já toho mám nějak nad hlavu moc pracovní zátěžě a když mám volno tak akorát někde lítám místo toho abych se zastavila a odpočinula si. Ale, nějak mi to nejde protožě venku už začíná byt hezky tak jsem spíš radši někde venku než doma. :) Co vy máte radost že už máme konečně přiznivé počasi ? jaký byl váš úplnulý měsíc.? pište do komentářu ať si mám co přečíst. Každopádně postnu vám jsem jednu písničku kterou si poušťím vždycky když mi není úplně do smíchu a potřebuji si nějak odychnout Je to zpěvák Timmy White a písnička se jmenuje This is Love a můžu vám říct že tohle je nádherně procítěná písnička o lásce a opravdu upřimný a krásný text tak si to pusťtě a múžete se taky též vyjádřit zda se vám taky líbí a zda v tom citíte to stejné jako já. JInak jsem teď taková zmatenější motám se trošku v takovém začarovaném kruhu a mám v hlavě citový zmatek a tak nějak se s toho nemohu vymotat ale, snad se to nějak přes víkend urovná a já si to srovnám a ujasním co je a není pro mě důležité. Tak se zatím mějte Aloha... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!