Dobrý skutek aneb životní štěstí

Tentokrát se, v tomhle článku obrátíme na můj dobrý skutek ale, zároveň na štěstí v mém životě. Přídavala jsem tu, už jeden článek kde jsem se, zmiňovala o slečně jménem Kateřina Kladivová a díky tomuto článku se, k ní ještě vrátím protože se jí, týká můj dobrý skutek. Nedávno společně se svým přítelem založili na istragramu produkt Koblafamily, o co jde.? jde o to že mají společně spolu, pejska Čau Čau kterému dali jméno Kobla, a jde oto že se rozhodli založit právě tento projekt kde je právě v tváří jejích Kobla. A proč o tomhle mluvím a co přesně jde.? :) Jde o to že 20% z výdělku z každého produktu věnují pejskům v útulku. Což je podle mě naprosto krásný já sama jsem milovnice zvířátek a tak jsem se rozhodla pomoct a udělat takto skutek ale, zároveň pro mě životná štěstí. A myslím si že, tohle je prostě hezký a občas je potřeba nějaký ten dobrý skutek udělat a, pomoct tak někomu takže pokud i vy, chcete pomoct tak zajďete na www.koblafamily.cz a juknete se na ty krásný věci najdete tam trička, hrnečky plechového materiálu, polštářek (který mám já) a tašku ale produktu bude mnohem vic. tak se mrknětě a určitě si přijdete na své a něco si vyberete. :) a, uděláte si radost ale, zároveň uděláte dobrý skutek.

A, budete mít pak radost ne jenom s toho co jste si objědnali ale, i s toho že jste udělali něco co může pomoct pejskům v útulcích tak pojďmě společně pomáhat.! :) Myslím že je to úžasná věc a já sama s toho mám obrovskou radost že jsem něco takového mohla podpořit.

A ještě pro vás mám jeden takový malý projekt který se týká mé nejmilovanější kamarádky jde o to, že se snaží tímto svým projektem úkazat že zvířátka jsou lidcká bytost a že se dá spousta zdravých věcí uvařit i bez masa :) a ať už jste nebo nejste vegetariany či vegani, myslím si že, i člověk co jí maso by ho mohl omezit a dát si místo toho zeleninu či,něco jiného co to nahradí. Já sama už se ho snažím nahrazovat ale, taky nejsem vegatarian jenom, si myslím že to není tak potřební to jíst a není na škodu ho vyřadit. Ale, důvod proč o tomhle mluvím je ten, že, vám tímto chci představit její profil na instagramu kde se snaží přidávat a motivovat lidi v tom že se dá vařit i bez masa a že je spousta možností ale, hlavně chce sama rozvíjet a pomáhat zvířátkum a ukázat že to jsou prostě bytosti s duši jako my lidi..:) jedná se o my_veggie_life_ tak se mrkněte a pojdme i tady společně pomáhat a zkusit něco nového. :)

  • Koblafamily
  • koblafamily.cz
  • My_veggie_life_


Takto vypadá jeden z produktů :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!