Mám tu pro vás další 2 typy na boží kavárny

Mám tu pro vás opět další typ kam si, můžete zajít dát kafčo či čokoládu a, Jedná se o dvě, krásné kavárny. Jedná se jmenuje Chloé cafe kde je to naprosto boží hlavně pro ty, kteří jsou milovnicí růžové barvy ale, mě tam nejvíc zaujala květinová zeď. Se kterou si museli dát obrovskou práci ale, je to naprosto úžasné já si tam, dávala čaj a dostala jsem ten, čajový sáček v ružové obálce což bylo, naprosto boží. Na zdi byl i krásný napíš a v tom objednávacím menu by,l naprosto boží citát..:) a tato kavárnička se nachazí v Jindřiské ulici takže se tam určitě zastavte a, myslím si že vám tam bude líbít.

A jako druhý typ je kavárna co, hledá jméno ta je na knížecí je tam, v takovém dvorečku a je to tam kde je, to parkovací stání, my se tam byli s kolegyní podívat na výstavu citátu které mě dost pobavili teda, a potom jsme si tam samozřejně dali něco na ochutnání já, si dala kakao s marsmelow a můžu vám, říct že, to bylo úchvatný kakao tak akorát sladký a s těmi marsmelow ? no neměla jsem slov fakt, mi to, chutnalo. Místo naprosto útulné pro sezení s přáteli či na pracovní povinnosti takže taky doporučuji a prý tam mají, i skvělé snidaně ale to jsme ještě neočíhli ale, jakmile tam zavítáme dám vám vědět.

  • První kavárna Chloé Cafe
  • Druhá kavárna co hledá jméno

A tohle byl ten cítát v tom menu naprosto krásně napsané .:)

A tohle mě tak překvapilo a zároveň dost pobavilo v té obálce byl ten čajový sáček..:)


A takhle vypadala ta květinová zeď, která mě zaujala ze všeho nejvíc, tolik práce co si s tím museli dát opravdu boží.:)


A tady je už druhá kavárna :)


Ať se taky pobavíte..:D tak určitě zajďete na Cafe a nebo kakao doporučuji obě kavárny.. tak Aloha..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!