Nezávazný vztah jste pro nebo proti

Dnešní článek bude o něco ostřejší. Nezávazný vztah jste pro nebo proti.? patříte mezi ti kteří vyhledávají lásku a vážný vztah.? a nebo naopak patříte mezi ti kteří vyhledávají nezávaznost a zábavu.? Já abych se přiznala tak jsem si prošla láskou ale i využitím ohledně postelových hrátek. A vlastně se ještě stále v tomhle směru hledám. A jelikož ještě nepřišlo to odpoutání k tomu abych se zamilovala a vlastně jelikož se v tom ještě hledám a sama nevím co v tomhle směru chci a hledám se. Tak je pro mě nezávaznost taková zábava. A ono pokud k tomu najdte toho správného nezávazného pantnera tak je to vlastně hezký. Navzájem se doplňujete,podporujete se a naplňujete svoje touhy tak je to vlastně krásný. :) A myslím si že každy někde v sobě má ukrytou tu temnotu :D A ať jste pro nebo proti. Tak každý to máme jinak. Ale jakmile najdete toho spravného partnera který vás vede tím správním směrem a oba si dokážete naplňovat svoje touhy tak není nic krásnějšího. a jste věrný tomu jednomu co vás vlastně dokáže udělat šťastnou i přesto že jste vlastně volný a nejste nějak vázaný tak i přesto tam je ten pocit že máte někoho komu mužete věřit a někdo kdo naplňi vaše touhy. Možná to zní dost kliše :D Ale, myslím si že to není vážně nic špatného a i nezávazný vztah může být obrovská zábava A já co ještě ani sama nevím co je to se správně zamilovat a nevím co v tomhle ohledu chci tak mi to tak vyhovuje. Tak co jste pro nebo proti.? zájímá mě váš názor zda nezávaznost a nebo vážný vztah..:) jak jste na tom vy.? piště do komentářu zda pro nebo proti. Aloha..

Výsledek obrázku pro love tumblr

Výsledek obrázku pro love tumblr

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!