Povídací článek-aneb zaměřila jsem se sama na sebe

Tenhle článek bude zároveň takové poděkovaní ale, i zaroveň povídaní o tom jak jsem našla smysl svého života a, zaměřila se na to co chci opravdu dělat a, co mě dělá šťastnou. První bych se chtěla zaměřit na to co chci dělat a co mě dělá šťastnou, od té doby co jsem byla totálně vyčerpaná a neměla vůbec sílu, a opravdu mi bylo, zle tak jsem si uvědomila že dělám něco špatně a že, moje tělo není úplně spokojený a, já mu nedavám to co potřebůje a, tak jsem si, uvědomila zásadní věc že je potřeba co nejvíc odpočívat ale, zaroveň se nějak hýbat a, cvičit a jíst stravu které je aspoň nad úrovní zdrvé stravy. A tím jak jsem si tohle uvědomila tak mě to hrozně nakoplo a já přišla na to že prostě tohle už nechci znova zažít a že už je vážně čas ze sebou něco dělat. A pochopit svoje tělo a dát mu to co potřebůje a, tak jsem začala hledat všelijaké články jak poslechnout svoje tělo a, zároveň mu naslouchat. Článku bylo hodně a, tak jsem se do toho pustila tak nějak po svém a zaměřila se víc na svou mysl, a naučila se poslouchat moje tělo. A má to opravdu smysl snažím se jíst zdravě a, cvičit a to už se dostaváme k tomu poděkovaní a zároveň i inspiraci pro vás.!

To že se sebou chci něco dělat a nějakým způsobem se najít tak to už jsem se zaměřila minulý rok, začala jsem zaměřovat na zdravou stravu a, pohyb ale stále jsem nevěděla jak s tím pracovat a jak si to správně nastavit a tak jsem si říkala že by bylo fajn najít někoho kdo tomu rozumí a kdo mě pochopí. Ale zase jsem se nechtěla bavit s někým cizím kdo o mě nic neví ale naštěstí jsem měla obrovské štěstí protože jsem se, v tomhle obrátila na svojí kamarádku která se v tomhle pohybuje a, ví o fitness stylu a, já věděla že tohle bude ono a že, právě ona my v tomhle bude rozumět a pomůže mi a tak jsme se sešli všechno to probrali. Dostala jsem jídelníček přímo na míru a díku tomu jsem se naučila pracovat se stravou a jist pravidelně a potom mi ukázala co cvičit a tak jsem cvičila a bylo to super výsledky se dostavovali a já, byla spokojená. Ale pak jsme se odstěhovali já začala chodit do nové práce a tak nějak jsem upadala do stresu a všechno se vracelo a já, znova nabrala ale furt jsem se tak nějak snažila držet té zdravé stravy a toho cvíčení ale už to nebylo pravidelné.

Ale teď jsem se na to znova zaměřila a našla ten pravý smysl toho proč to dělám a proč, to chci dělat není to protože chci mít hezkou postavu a tak dále. Ale, proto protože chci být spokojená sama ze sebou chci se hýbat a mít ze sebe radost že pro sebe něco dělám. A proto druhé poděkovaní patří slečně která je anděl a, ukázala mi smysl ve cvíčení a fakt jsem si díky ní uvědomila že to cvičení mi dává smysl a zároveň mě to díky ní začalo bavit! Slečna se jmenuje Péťa Elblová na instagramu ji najdete jako Jmenujisepéta a, taky pod hastagem bojzanovétělo takže velké poděkovaní patří právě jí protože mě naučila ze cvíčení může být zábava ale , i zároveň pěkná dřina která za to stojí. Našla jsem se a vím co mě tělo chce a, po tomhle cvíčení s Péťou jsem šťastná a baví mě to a já, konečně dělám to chci a to co mi dává smysl a dělá mě to šťastnou.. :)

Mám i víc energie a cítím se spokojeně pokud aji vy vyhledáta nějakou tu inspiraci a chcete najít cvičení co dává smysl a které vás bude bavit tak vám můžu doporučit právě Péťu je to opravdu mladočká slečna co se snaží lidi motivovat a inspirovat v téhle cestě za nové tělo podívejte se na její youtub kanal má spousta videi ale i zároveň rúzné povídání o tomhle fitness světe a věřtě mi že pokud si podle ní zacvičíte tak budete spokojení a, hned vám bude život dávát smysl.


Hýbej se protože svoje tělo miluješ. ne protože ho nenávidíš! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!