Bude ze mě Rockerka.? aneb když si občas poslechnete jiný žánr hudby

Bude ze mě Rockerka.? :D aneb když vás kamarádka ukecá ať jde na koncert kapely která hraje úplně něco jiného než vy posloucháte. Ale, myslím si že není na škodu si někdy poslechnout i něco jiného, co vám nic neříká, a co vlastně vůbec neposloucháte je to dost sranda. Nechala jsem se ukecat od kamáradky abych s ní šla na koncert kapely THIS! říkala jsem si, sakra kdo to je ? vždyť to je rock to vůbec neposlouchám, ale i přesto jsem šla. Chtěla jsem hlavně, aby byla šťastná a když je šťastná ona jsem i já, Takže jsem tam šla s tím že, ano poslechnu si je ale, to bude všechno no ale to co se stalo jsem ani já sama netušila že by se mohlo stát. Oni byli skvělý a mě to vlastně dost bavilo, odreagovala jsem se, zaskákala si a vypla jsem. No a potom mě ukecala na další koncert a to, už jsem šla dobrovolně a vlastně jsem se i těšila že zase vypnu a odreaguju se.

Následoval třetí koncert který mimochodem byl jeden z nejlepších koncertů tolik, jsme se vyblbli a, já si je vlastně díky tomuhle víc oblíbila. A už sama jsem se potom kamarádce nabídla že jsem ochotná jéct 4 hodiny do Českého Těšína. Kde to vlastně přišlo kde mě začali vážně brát a ta hudba se mi začala čím dál tim víc, líbit. Kluci jsou strašně fajn a jsou hlavně svý a to je to co se mi na nich líbí že jsou srandovní. A musím říct že není na škodu si vážně poslechnout něco co neposloucháte, já se vždycky vyblbnu ale, hlavně se, odreaguju. Jedná se o kapelu THIS! kde jsou 4 hoši a jsou opravdu skvělý, koncerty mají šťavu a jsou fakt zábavný takže se i zasmějete což je podle mě to nejduležitější aby vás zároveň bavila hudba ale aji to aby jste se zároveň pobavili. Ale řeknu vám že jsem vážně nikdy netušila že, bych dokázala, poslouchat takovou hudbu :D byla to pro mě fakt novinka a bála jsem se že to nezvládnu poslouchat ale bála, jsem se zbytečně protože to není tak hrozný hudba je rocková ale není to vyložetě takový ten tvrdý rock kde ten zpěvák už hodně řve do toho mikrofonu. Tohle je prostě čistý rock co mě baví a který se dá vydržet poslouchat. A i přesto že to opravdu nebyl můj šálek kávy tak teď už je. Vždycky jsem potom odreagovaná, vyskákaná, ale hlavně jdu s toho koncertu z dobitou rockerskou energii.

Takže pokud hledáte něco jak se odreagovat zkuste změnu svého žánrů a uvidíte jak vám hned bude líp! :)


Výsledek obrázku pro kapela this
Vojta,Honzík,Pepa a Ondra rockeři THIS!
schválně poznáte prvního člena kapely.? :D piště do komentářu kdo to je :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!