Mám celý svůj fitness život na jednom místě

Měla jsem dost spousta aplikacích v, mobilu, aby mi to počítalo běh a kroky zvlášť. A tak jsem si koupila fitness náramek a teď mám celý svůj fitness život v jednom. Měří mi to kroky,tep,kolik hodin spim,tep,cvíčení a mnoho dalšího co patří ke sportovních aktivitám. A můžu vám říct že jsem zatím naprosto spokojená vím kolik ujdu,kalorie a to je boží. A prostě mám všechno v jednom náramku a, nepotřebůji aplikace v mobilu. Máte taky někdo hodinky kde tohle též máte.? jste spokojený.?

Já teda jsem a, jedná se o fitness náramek Honor band 4.

  • Vím přesně kolik minut mám cvičit
  • Vím přesně kolik kroku nachodím a kolik spálím kalorii
  • Vím přesně kolik hodin spim

Výsledek obrázku pro honor band 4 pink

Růžová může být :D ale je to spíš taková světlejší růžová :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!