Největší koncertní zážitek

Ano chodím na spousta koncertu, ale tohle byl největší koncertní zážitek jednalo se totiž o zahraničního zpěváka a to pod jménem MALUMA. je to kolumbijský zpěvák nebo spíš latinsko americký. Nikdy jsem takový styl hudby moc neposlouchala, ale kamarádka ho jednou pustila v práci a já že to vlastně není úplně k zahození a že on je vlastně krásný chlap :D no a tak jsem ho začala poslouchat a víc se o něj zajímat. No a pak jsem se do něj totálně zbláznila a nemohla jsem si odpustit na něj nejít když přijel v rámci jeho Tour word 11 i do Prahy. Bylo neskutečný horko a my už tam čekali nějak kolem 10 hodiny ráno což bylo to největší vedro, postupem se to tam začalo plnit začalo se skoro předbíhat přišla tam taková romská rodinka co se hnedka snažili nacpat hned na začátek fronty ale, tak nějak jsme ještě stáli relativně na začátku takže jsme měli možnost se dostat co nejblíž. Střídali jsme se ve stínu a o to jít se opláchnout třeba na wc neboť to vedro bylo neskutečný. Potom se to teda trošku kolem té 16 hodiny uklidnilo a už nebylo takové vedro. Ale stále jsme se tam neskutečně tlačili a přímo se vařili vedrem. Pouštěli nás v 19:00 a můžu vám říct že jsem snad nikdy nezažila takový rychlý běh k pódiu jako tady byl to super pocit být tak blízko. při takovém sexy muži to jsme si nemohli dovolit nebýt v jeho blízkosti. Doběhli jsme a byli jsme fakt dost blízko, kamarádka potřebovala ještě na WC a tak jsem já držela místo, ale potom se tam rozběhli další lidi a na to místo kde jsem stála já se na ně začala neskutečně tlačit holčina a já, jí slušně požádala jestli by se na mě mohla přestat tlačit že vedle sebe držím kamarádce místo. A potom to začalo jako co si o sobě myslíš ty krávo máš tu snad rezervaci a jsi snad nějak invalidní že tu držíš místo ? tak jsem se ohradila a říkám že ne, ale že tu prostě stojím a že tu mám taky doprovod tak jako slečna. a řeknu vám že snesu všechno, a jsem zvyklá na všelijaké urážky od lidi co se týče koncertu ale, tohle bylo dost síla. Potom jsem pozorovala kamarádku která už běžela a tak jsem na ní natáhla ruku a snažila jsem se ji procpat ke mě. A to přišlo taktéž spousta řečí od té stejně slečny co se pustila do mě. Nazvala mojí kamarádkou českou kundou (což ji velmi pobavilo protože není Česka ale Slovenka :D) a tak se tam ještě chvilku hádala ale nakonec jí tam za mnou pustila a byl klid. My měli fajn místo a byli jsme fakt dost blízko.



U pódia jsme se seznámili s manželským párem můžu vám říct že jsem dlouho nezažila tak super lidi jako byli tihle povídali jsme si,smáli se, ukazovali nám i videa z Amsterdamu kde byli Na Malumovi a fakt jsme se tam vlastně celou dobu smáli. Potom nastal ten čas nějak kolem 20 se na pódiu objevil předskokan nějaký Dj ale který nebyl pro mě nějak zajímavý takže jsem ho ani nějak upřímně nevnímala :D Ale potom si pan Maluma dával dost na čas. a nechal nás čekat teda :D chystal se dost dlouho ale nakonec jsme se dočkali a nemohl začít jinak než mojí srdcovkou a to je Mala Mia (Moje chyba) tuhle písničku od něj fakt zbožňuji takže jsem se mohla zbláznit když jí začal zpívat hned na začátku. Celý koncert ho doprovázeli tanečnice,spousta barevných efektu a nechyběla ani ohnivá show což bylo fakt moc hezky udělaní a moc se mi to líbilo, neskutečná show emotivní a dost prožívaná. bylo fakt vidět jak si to užívá jak on sám tak i publikům posilal pusinky do publika, četl a natáčel si i nápisy co tam lidi měli a měl s toho fakt neskutečnou radost. Takže celý koncert byl opravdu největší zážitek a já si ho neskutečně užila, byl to pro mě takový ten největší koncertní zážitek s zahraničním zpěvákem.



Ale ještě jsem vám chtěla napsat jednu věc. jak jsem předtím psala jsem zvyklá že se najdou lidi co dokážou být agresivní a že od nich snesu urážky protože jsem zvyklá z koncertu a že jsem zažila hodně. ale tohle co se nám tam stalo jsem vážně nikdy nezažila. Neřekla bych kdyby to byla slečna mladého věku co se za každou cenu snaží vecpat do první řady. Ale tohle byla ženská které bylo 40+ Nejdřív tam ještě před začátkem koncertu začala polívat vodou slečnu co stalo před ní, což mi přišlo úplně ubohý jako proč.? a když se na ní potom slečna otočila tak ona dělala že já nic já muzikant. tak to už mi přišlo opravdu naprosto dětinský a dost ubohý, poté přišlo strkání a i do nás a tak se kamarádka ohradila že jestli by toho nemohla nechat. a přišlo co ty píčo a co ti jde.? a spousta dalších sprostých slov až jsem si říkala co to je tohle za lidi.? že dokážou být až takto neskutečně nesoucitní a dokážou takhle jednat a s té paní m bylo vlastně až zle. Potom při koncertě kdy se tam furt na nás cpala a strkala nám přes nos její ruku s mobilem mi docházela trpělivost nebo to bylo neskutečný co dělala. A že já se snažím být vždycky nekonfliktní člověk ale, tohle bylo dost už i na mě, ale stále jsem se to nějak snažila přehlížet a užívat si koncert. Ale můj pohár vzteku přetekl ve chvíli kdy paní začala mé kamarádce strkat do mobilu takovým stylem že jí opravdu málem spadl. A to už jsem se otočila a opravdu jsem jí jednu flákla přes hlavu a řekla že jestli by se mohla uklidnit že to už není normální. Paní mě chytla za ruku a snažila se do mě kopnout a tak jsem jí řekla ať se zklidní že to opravdu není v pořádku aby se takto chovala a, byla jsem píča,kunda, a bůhví co ještě. Takže je opravdu neskutečný že se najdou i takové lidi a že jsem vážně zažila dost ale, s tímhle jsem se vážně ještě nikdy nesetkala a že jsem byla na spousty koncertu. Opravdu neskutečný. Lidi buďte na sebe hodný, milujte se a nenechte si nic líbit. ALOHA.


Plachta s 39 animaci byla natažená před podiém než se oběvil


Během koncertů se stačil i převlíkat což bylo boží :D

A tohle byl nejkrásnější konec koncertů kdy přišel s Českou vlajkou a začal děkovat za krásný koncert, že tu není naposledy a že Praha je krásná země a řekl krásně česky slovo DĚKUJU. a potom zpíval písničku kterou jsme vlastně odzpívali sami a on si to užíval a to bylo krásný.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!