Odstěhovala jsem se aneb začíná moje nová etapa života

Je to tady.. Po 24 letech jsem se odstěhovala od rodičů vždycky jsem se tak nějak držela doma protože jsem to milovala, byli jsme na sebe všichni zvyklý a, já nějak neměla Potřebu někam jít měla jsem kde spát a měla jsem zázemí milující rodinu a, vlastně mi nic nechybělo. Jen postupem času jsem přicházela na to že, je sice fajn že máte rodinu která vás miluje a máte kde být. ale postupem času jsem si uvědomila že nemám vlastně žádné soukromí a že to je potřeba. Jenom přeci člověk potřebuje nějaký ten klid a, někde po práci složit hlavu a,být v klidu ale tady jsem to už pak neměla tím jak nás bydlelo hodně v jednom bytě jsem začala pociťovat že už potřebuji pryč. Mít svoje soukromí a klid, A tak se tak stalo! :) 19.6.2019 jsme se společně s tou mojí nejmilovanější odstěhovali a můžu vám říct že, jsem volnější a je mi skvěle. uvědomuji si že teď už se mě nikdo nebude na nic ptát a že teď jedu sama na sebe a že, už je všechno, na mě a strašně se na tohle společný bydlení těším a jsem zvědavá co všechno nám to společně přinese. Mě tedy oficiálně začala nová etapa života a jsem za to tak ráda.



Že po 24 letech jsem sebrala odvahu a konečně dospěla k tomu že je na čase žít bez rodičů a být odkázaná sama na sebe. Bude se mi neskutečně stýskat protože, jsme skutečně na sebe byli všichni zvyklý ale, bude to pro mě nový začátek a nová etapa a já jsem na sebe pyšná že jsem se vůbec k něčemu takovému odhodlala. nebýt té mé nejmilovanější tak bych tam byla doteď nejspíš :D Těším se na to až si svůj pokoj zařídím podle sebe a podle toho jak chci já. Kupovaní nového nábytku a všechno slaďovat dohromady to bude boží to je asi to nejlepší na co se momentálně těším. :)



Jsem dospěláá.!! :D k tomuhle článku se postupně vrátím abych vám ukázala, jak si zařizuji a ukážu vám trošku ten nás nový byteček. Tak se mějte ALOHA..

Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!