Dlouhá procházka Prahou

Někdy mám takové dny kdy se potřebuji sebrat a, jít se projít abych si vyčistila hlavu a přišla na jiný myšlenky. Myslím si že každý máme v hlavě někdy takový zmatek, že si je potřebujeme srovnat a, ujasnit si co a jak. A přesně to jsem udělala já ve čtvrtek kdy jsem se po práci sebrala, a šla se projít procházela jsem se dost dlouho. Ale v ten okamžik mi bylo vlastně skvěle, prošla jsem se po Staroměstském náměstí až někam do pryč upřímně už nevím co to bylo za místa. A pak jsem došlo k metru a šla na metro a dojela na I.p.Pavlova a tam jsem si prošla uličky k Apolináři a tam odkud pak na Vyšehrad a z Vyšehradu až na Náměstí bratří synku. Procházela jsem se a ujasňovala jsi moje myšlenky v hlavě a bylo mi hezky protože, veškeré starosti,zmatky, a nesprávné myšlenky postupně mizeli a já byla spokojená měla jsem jasno a vyčištěnou hlavu.



Pokud už nevíte co ze svojema myšlenkami v hlavě, seberte se a jdete se projít je toto nejlepší co můžete udělat..:) Uklidňuje to a vy budete spokojený a budete mít čistou hlavu vážně stojí to za to.! A ještě když je ta Praha tak krásná tak proč toho nevyužít a neprozkoumat ty nádherný místa.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!