Jsem šťastná

Tak po dlouhé době zase Aloha, Já na vás hned na začátku vybalím sladký řečičky tak pozor na zuby :D Jsem šťastná, mám svůj pokoj svoje soukromí, cvičím a mám kolem sebe lidi kteří mě dělají šťastnou a to je pro mě momentálně teď to nejdůležitější co k životu potřebuju. Je to něco co mě v tenhle daný okamžik dělá šťastnou, pomalu a jistě si zařizujeme, byteček a už to aspoň trošku vypadá jako byt a můj pokoj už pomalu začíná vypadat jako pokoj a ne jako skladiště :D nebojte se postupně vám, to tu budu odtajňovat jak jsme pokročili a jak to vypadá a brzy se pochlubím mim hnízdečkem. Takže pár rád jak být šťastný a jak si to štěstí přivolat.

  • Najít se (v sama sobě)
  • Mít klid ať už vnitřní a nebo vnější
  • Mít kolem sebe jenom ti právě přátele
  • Dělat co to vás opravdu činí štastnými
  • Dělat si radost ať už si koupíte něco co vám udělá radost a nebo uděláte radost někomu jinému
Související obrázek

Výsledek obrázku pro happy tumblr

Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!