#1 Čas na povídání

Sedím momentálně na podlaze svého pokoje, ano stále tu mám jenom matraci. Ale slibuji že od října už si to začnu zařizovat a dávat si to dohromady protože už chci aby to vypadalo jako pokoj :D a taky už vám to chci hrozně ukázat a pochlubit se vám jak vypadá moje hnízdečko. Takže jo napravím to slibuji :D ale rozhodla jsem pro novou etapu mého blogu a to že vždycky jednou za čas bude tato rubrika "čas na povídání" co to znamená.? taková moje svěřovací část, kde se vám chci svěřovat co mě potkalo,nebo naopak zklamalo a tak dále. Prostě moje úryvky ze života, a dneska tedy zahájíme první část téhle povídačky.



Takže se pohodlně usaďte tak jako já dejte si něco dobrého a pojďme se pustit do toho. Čim jenom začít ? nejspíš tím že už měsíc bydlím s tou nejúžasnější osobou pod sluncem i když už jsme měli nějaký neshody a trošku averzi tak i přesto se to snažíme naučit, navzájem si vycházet vstříc ale to nejdůležitější respektovat se. ale myslím si že všechno je o zvyku :) a další je to že už je to měsíc do Odletu do Španělska....aaaa na to se tak těším.! až nasedneme do toho letadla a poletíme, až budeme na místě a já se odtrhávám od všeho rušivého vypínám mobil a budu se válet s tím drinkem na té pláži a užívat si to že nic nemusím a jenom prostě odpočívám chci všechno hodit za hlavu a vážně si to užít naplno.! :) takže mě tu pak nevyhledávejte až potom samozřejmě až se vrátím to pak bude článek jak blázen :D Další věc je to že snažím ze svého života odstranit všechny rušivé elementy které mi brání k tomu abych se otevřela novému začátku což jde docela těžko, ale věřím že to zvládnu a odstraním si ze života všechny ty překážky co mi brání k tomu se posunout někam dál.! :) jen to jde postupně no tak snad to bude k ničemu dobré. A poslední věc je to že chci najít zase víc času sama na sebe už opět zase všechno zanedbávám a vůbec se mi to nelíbí. Ale je toho teď tolik že to nemám pod kontrolou, což mě fakt štve. necvičím,plácám pátý přes devátý a pak jsem akorát ve stresu s toho. Takže se musím zase vrátit do režimu a začít na sobě zase makat.!



Jo hold jsem dost tvrdohlavá a nepřestávám si jít za něčím dokud nedosáhnu toho co skutečně chci :D takže se stále motám v tom stejném kruhu ale dokud to nebude tak jak chci tak se to tak ponese.! Nojo tvrdohlavec a Beran no :D



a to je tak nějak vše z dnešní části čas na povídání tak snad se vám to bude líbit a budete chtít pokračování.! :)

ALOHA... Budu ráda za každý váš komentář a názor na tohle povídání! :)

Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!