Prokopské údolí

Nepřestane mě překvapovat jak je ta Praha nádherná máme, tu spousta nádherných míst o kterých ani pomalu člověk neví. Spousta uliček,místa která jsou naprosto kouzelná, a spousta dalších míst která jsou k nezaplacení.

Mám tu pro vás naprosto úžasnou inspiraci kam vyrazit na úžasnou procházku, něco kde si odpočinete,kde vám bude dobře a pokud milujete přírodu tak tohle místo je naprosto oáza přírodního prostředí. Je to Prokopské údoli opravdu nejkouzelnější místo kde jsem kdy byla :)

za ten den jsme měli 27238 kroku v nochách a ušli jsme 19,10 km což bylo fakt neskutečný ale stálo to za to.! a já byla šťastná protože, tyhle procházky naprosto miluju :) Takže pokud nebudete mít co dělat určitě se videjte na výlet právě sem a věřte mi že nebudete litovat protože je to vážně naprosto úžasný místo kde načerpáte sílu a kde si odpočinete a vypustíte všechen váš bordel v hlavě :)

tak zvědněte zadek a šup do přírody.! :D

ALOHA.. :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!