Typ na skvělou knihu Svádění a láskominky

Nejsem zas tak velká čtenářka ale od té doby co jsem začínala s mojí první brigádou tak jsem se do čtení knih totálně zbláznila a čtu jak blázen :D Knihomol nejspíš...:D Moje první brigáda byla totiž v knihupectví ze začátku jsme k tomu ten vztah neměla ale postupem času jsem si to oblíbila a naučila se knihám naslouchat. A teď jsem schopná si koupít třeba 3 knížky najednou.

Ale proč píšu tenhle článek mám tu pro vás typ na skvělou knížku co jsem teď dočetla a můžu vám říct, že je skvělá hned co jsem jí začala číst tak už na první dojem vtipná, dobře se četla a i ten obsah fakt skvělý..:) je to sice takový sarkazmus ale ty kteří, mají smysl pro humor tak to pochopí, a zasmějou se tomu je to spíš takový erotický žánr ale naprosto skvělej obsah, jsou tam občas slova který bych ani já sama nikdy nevyslovila ale, jak říkám je to vtipný má to hlavu a patu a čte se to, fakt dobře.

Takže pokud jste humorosti a nevadí mám trochu toho sarkazmu tak tuhle knížku doporučuju.! :)

  • Má skvělý děj
  • Je vtipná
  • Na první čtení vás naprosto okouzlí
  • Pobavíte se
  • Je to erotický románek
  • A je to o holce co si chce otevřít cukrárnu ale zaplete se s kamarádkou do prodávání erotických pomůcek ale zaroveň si tak buduje tak tu svojí cukrárnu
  • takže je to o sexu a čokoládě :D
Výsledek obrázku pro kniha svádění

Opravdu boží kniha co jsem snad kdy četla :) stojí za to si jí přečíst!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!