Španělsko

Španělsko

Tak pojďme na to. vrátila jsem se zdravá a odpočatá a, fakt jsem si to užila nejkrásnější týdenní dovolená.

ještě když jste tam s člověkem na kterém vám neskutečně záleží ona ví :) no kde začít :D odletěli jsme tedy v sobotu a i přes všechen stres na letišti jsme to všechno krásně zvládli a nasedli do letadla a já si tento let konečně užila takže jsem se i dívala ven a snažila se si to užívat a bylo to fajnový. Po pozdním příletu do Valencie jsme nasedli do španělského Ubra který nás odvezl do našeho hotelu který se jmenoval Florazar a lepší, hotel jsme, si vybrat nemohli naprostá spokojenost. Milí personál krásná domluva v angličtině, soukromí bazen, snídaně ve formě bufetu. Každodenní úklid pokoje tak že jsme každý den měli čistě povlečeno :D takže tohle bylo fakt bomba. měli jsme hned i vedle hotelu obrovský plac kde stal obrovský obchoďák Cafour kde jsme i pokaždé nechali skoro všechny naše peníze z celé dovolené :D hned potom tam bylo pár obchodu jak s oblečením,tak hráčky a podobně. Pak i Mcdonalds a další jídlo.

Měli jsme krásný výhled i na moře přímo s pokoje jsme ráno koukali na moře což byla krása. :) užívali jsme si jak moře tak i bazén a hezky jsme se povalovali a užívali si nic nedělání :D Španělé jsou strašně milí a, vstřícní pozdraví vás aniž by vás znali což nás opravdu hrozně zahřálo po každé u srdíčka protože tohle u nás nenajdete. Šli jsme se projít do centra a naproti nás šel starší pan s paní a řekli nám Hola a to nás fakt potěšilo. Pouští vás přes silnici protože vědí že se musíte nějak dostat na pláž, což u nás by vás nechali klidně čekat půl hodiny a naser si :D ale tady.? prostě ať už tam jede další tuna aut vždycky se našel někdo kdo vás prostě pustil opravdu vstřícnost a obrovská poklona v tomhle :)

Nejkrásnější východ a západ slunce co jsem kdy viděla, krásný večerní i denní procházky prostě krása :)

Dokonce jsem se tam málem rozplakala dojetím, procházeli jsme v centru okolo budovy já si ze začátku myslela že je to nějaký wellness ale pak, když jsme kousek popošli tak jsem zjistila že to není wellness ale Domov senioru civěla jsem do toho okna a když jsem uviděla že tam mají vozíky s hygienickým materiálem a procházela tam pečovatelka málem jsem se rozplakala neviděla jsem snad nikdy nic úchvatného jako bylo tohle. Měli tam obrovskou zahradu s altánkem a kavárničkou s posezením venku. sakra tohle u nás v Čechách nemáme :D nás duchodák kde pracuju máme akorát tak tu zahradu ale takový luxus jako byl tady tu nemáme za žádnou cenu teda. Škoda že jsem se nemohla podívat dovnitř zajímalo by mě jak to tam vypadá ale, i přesto jak jsem tam koukala do toho okna to vypadalo dost krásně kam se hrabe ten nás :D takže se učím španělsky asi a letím tam pracovat :D

Jinak jestli se tedy někdy chystáte do Španělska tak doporučuji Valenci a Hotel Florazar je to sice od centra ale pokud budete autem tak se dostanete do centra za pár minut. A proti co jsou skromější a vystačí si pěší chůzí tak též naprosto ideál místo :) a i když nám tam pak ke koncu pršelo tak i přesto jsme si to užili..:)

Zpáteční let byl boží měli jsme vtipného pilota který na závěr prohlásil "a nechte mě si hrát" :D a taky to tak vypadalo byli jsme v Praze místo 2 hodiny a půl jsme tam byli za 2 hodiny 15 minut a fakt pecka konečně jsem měla pocit že letím :D takže Pane Pilote DĚKUJEME! :)

Na Závěr pár fotek :) A zase někdy ALOHA... :)





















Byla jsem tam fakt šťastná ten týden :) měla jsem tam hubený nohy a rychle mi usychali vlasy :D


A tohle byl ten Domov senioru :)

Chtěla bych ještě na závěr poděkovat té moji nejmilovanější berušce protože bez tebe bych si to tam tak neužila a nebylo by to ono děkuji že jsem mohla prožít krásnou dovolenou zrovna s tebou jsi úžasná love you ❤❤

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!