#3 Čas na povídání

Vážně už je říjen.? sakra kam to utíká taky to nechápete.? 2 měsíce do vánoc opravdu dost šílený. No radši na to nebudeme myslet :D mám tu pro vás už nový vzhled blogu a to je podzimní motiv tak, snad se vám to bude líbit dejte vědět. :)

Jinak jak snášíte tohle počasí.? Já už jsem schytala takový to menší nachlazení takže jsem se s toho dostávala a teď do sebe dávám veškerý vitamíny abych nebyla nemocná. Podzim ale, ještě tak nějak snáším ale ta zima.? to už nesnáším to protestuju :D

Ale jako přiznám se že jsem už na sebe navlékla zimní bundu a boty protože o víkendu byla fakt zima :D ano jsem, zmrzlina a neptejte se mě co budu nosit v zimě když už jsem to vytáhla teď :D ale když já tohle počasí fakt nemám ráda.. jste taky takový.? a nebo jsem takový blázen jenom já.? :D Jinak v podstatě nemám žádný novinky protože se teď tak nějak extra neděje ale, mám pro vás pár nachystaných článku co by vás mohli zajímat takže se máte na co těšit.

A co se týče toho mého projektu tak už jsem rodině holčičce psala email ale zatím se neozvali takže můj projekt je v jednání ale doufám že už brzy ho budu moc uskutečnit a předat to.:) a sdílet to tady pak s vámi jak to probíhalo a jak jsem to úspěšně předala :)

Tak se mějte a ALOHA... :) užívejte si podzimní chvilky a hlavně buďte stále pozitivní a mějte se krásně.:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!